Frågor?
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om hur tjänsten används och hur du köper produkter.
Hur får jag tillgång till rådgivningstjänsten?
Hur länge binder jag mig när jag köper den löpande rådgivningstjänsten?
Om du köper den löpande rådgivningstjänsten fortsätter den automatiskt månad för månad. Om du inte vill fortsätta kan du helt enkelt säga upp prenumerationen – du har då tillgång till tjänsten fram till slutet av den redan betalda perioden. Du kan säga upp prenumerationen genom att kontakta DigiGardens kundtjänst. Du förbinder dig alltså inte till något långvarigt medlemskap, utan kan säga upp tjänsten när som helst. Observera att du även kan köpa tjänsten för en fast period på 1–12 månader åt gången!
Vad händer när jag avbryter min beställning?
Kan jag pausa mitt löpande abonnemang?
Vilka leveranssätt finns tillgängliga?
Vi levererar produkter inom Finland via Posti. Vi skickar beställningar varje vardag, så du får dina produkter snabbt!
Hur lång tid tar leveransen vanligtvis?
Den normala leveranstiden är 1–3 vardagar. Detta beror helt på Postis utdelningsschema. Vi skickar beställningar varje vardag, så du får dina produkter så snabbt som möjligt.
Hur ska jag gå tillväga om varan har skadats under leveransen?
Om varan verkar vara skadad, vänligen kontakta vår kundtjänst omedelbart på [email protected]
Hur bestäms leveranskostnaden?
Leveranskostnaden bestäms utifrån produkternas storlek och vikt. Därför kan större produkter medföra en högre leveranskostnad. Du ser det exakta priset när du går vidare till kassan i varukorgen.
Är det möjligt att köpa produkter för återförsäljning?
Detta är möjligt. Vänligen kontakta vår kundtjänst på [email protected] så kan vi diskutera saken närmare.
